Contact met onze klantenservice

Hulp bij thema's met betrekking tot Roto dakramen en -uitrusting.

Onder service verstaan we een verwerking van reparatie- en onderhoudsdiensten. Reparaties aan uw Roto producten worden professioneel uitgevoerd door onze ervaren servicetechnici. Heeft u een probleem of klacht? Hier kunt u direct online een serviceverzoek plaatsen. Vul gewoon het onderstaande formulier in. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. Hoe vollediger de informatie die u invoert, hoe sneller de opdracht kan worden uitgevoerd en vragen kunnen worden vermeden.

Zie hier waar u het typeplaatje van uw raam kunt vinden. We hebben deze informatie nodig om uw raam precies te identificeren.

service-step-01service-step-01service-step-02service-step-02service-step-03service-step-03

Klant

Details van de installateur

Zo niet, voer dan hieronder het adres van de installateur in:

Details van het huis/object

Zo niet, voer dan het onderstaande objectadres in:

Let op: Onderhouds werkzaamheden en defecten door condensatie en/of montagefouten vallen niet onder onze garantevoorwaarden en
worden op kosten van de klant uitgevoerd.

* verplichte velden

autorenew